Dietetyk Leszno, dietetyk online, Nina Andrzejewska

Darmowy jadłospis na 1600 kcal i 2100 kcal

Kilka dni temu wrzuciłam na IG relację z przygotowywania zwyczajnego obiadu. W tym wypadku była to tortilla z mięsem drobiowym i warzywami. Spytałam swoich odbiorców, czy chcieliby zajadać się takimi rzeczami “na diecie” i jak łatwo się domyślić, chcieliby! Nic dziwnego! Dziwią mnie jednak słyszane czasem opinie, jakoby jadłospis na diecie był największym koszmarem, na którym można jeść tylko trociny. Serio tak ktoś mi powiedział! Pytanie- Leo, why..?! 

Jadłospis jadłospisowi nierówny, dietetyk dietetykowi też

Przyjmuję w swoim gabinecie pacjentów, którzy mają już za sobą kilka prób wysmuklenia ciała. Bywali i tacy, którzy te próby podejmowali pod nadzorem dietetyków. Ich wspomnienia z tego czasu nie są zbyt kolorowe. Codziennie, w niemal każdym posiłku kanapka, biały ser, ogórek kiszony. A na obiad stos kaszy i ździebko mięsa- oczywiście przygotowanego na parze. Może i udało im się osiągnąć cel, ale gdy tylko do niego dotarli, szybko zeszli z tej wyjątkowo niewygodnej drogi. A nie w tym rzecz. 

Więc w czym?

Przykładowy jadłospis powinien pełnić funkcję mapy. Pokazuje po jakie produkty i w jakich ilościach można sięgać, (oczywiście po każde, ale powiedzmy sobie szczerze, że dietetyk nie będzie polecał wyjątkowo niezdrowych opcji, jak golonka podbita 2 cm tłuszczu 😀 ), jak komponować posiłek żeby unikać uczucia głodu. Uczy regularności, zwraca uwagę na to, żeby planować posiłki, czasem z wyprzedzeniem w celu uniknięcia napadów głodu w pracy i w następstwie sięgania po garść Krówek, które koleżanka ma zawsze w szufladzie. I każdy jadłospis po wizycie u dietetyka powinien być maksymalnie spersonalizowany. W ten sposób szanse na zbudowanie dobrych nawyków żywieniowych, przyjemnej relacji z jedzeniem i utrzymanie efektów już “po diecie” są o Elbrus większe!

Darmowy jadłospis na 1600 kcal i 2100 kcal

I tu dochodzimy do tego momentu, który pewnie interesuje największą część z odwiedzających tę stronę. Poniżej zamieściłam jeden dzień z życia Niny- czyli autentycznie spis moich posiłków sprzed kilku dni. I teraz uważajcie- to jest PRZYKŁADOWY jadłospis, który ma pokazać Wam, że po pierwsze dieta to tak naprawdę wszystko co jemy. Nie musimy redukować masy ciała, żeby jeść zdrowo. Nie trzeba też otaczać tego wielkim hasłem: uwaga! teraz jestem na diecie! Jeszcze tydzień i finito! Jeść zdrowo, smacznie i kolorowo można każdego dnia. Przy całkiem niezłych nawykach, przygotowanie fantastycznego obiadu trwa kwadrans. A kolacyjką nie są okruszki, które spadły ze stołu po podwieczorku, tylko porządny posiłek. 

Kliknij, ściągnij, zjedz i.. nie zapomnij!

Także bierzcie i korzystajcie! Opcje macie dwie, tak jak sobie zażyczyliście (przynajmniej część z Was- pozostali niech się bardziej ośmielą przy kolejnej ankiecie na IS 😀 ) : 1600 kcal i 2100 kcal. Kliknijcie w wybraną opcję i do dzieła! Będzie mi bardzo miło, jeśli po przetestowaniu takiego dnia dacie mi znać w komentarzach co sądzicie. Czy taki jadłospis jest spoko? Czy chcielibyście częściej takie darmowe wrzutki? Czy dzięki takiemu przykładowemu jadłospisowi udało Wam się nieco zmodyfikować swój dotychczasowy sposób odżywiania? 

A jeśli darmowy jadłospis okazał się spoko..?

.. to zapraszam Was na moje konta społecznościowe 

Tam znajdziecie więcej inspiracji i pomysłów na smaczne i całkiem zdrowe dania, dietetyczne wskazówki oraz będziecie mogli następnym razem dodać swoje trzy grosze przy wyborze kaloryczności darmowej diety itd:) 

Chcecie więcej- zapraszam do gabinetu! Więcej info w zakładce Oferta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *